مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 09:552023-12-12سياسي

گفت وگوی تفصیلی با دبیرکل جبهه پایداری| محصولی: استراتژی ما وحدت با حفظ اصول است


گرایش کلی و استراتژی کلی مان با حفظ اصول، به سمت وحدت است مگر اینکه مجبور بشویم به خاطر حفظ اصول لیست مستقل بدهیم.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس: صادق محصولی وزیر کشور دولت نهم و وزیر رفاه دولت دهم احمدی نژاد، فرمانده اسبق سپاه منطقه 5 آذربایجان شرقی و غربی و مسئول اسبق بازرسی سپاه پاسداران و دبیرکل فعلی جبهه پایداری است.

جبهه پایداری از ابتدای تاسیس به جهت فکری خود را نزدیک به آیت الله مصباح یزدی میدانست و اغلب فعالان سیاسی مشهوری که منتسب به این جریان هستند یا جزو شاگردان آیت الله مصباح بودند یا به نوعی از حلقه های دوم و سوم موسسه امام خمینی(ره) بودند که ریاست آن را آیت الله مصباح به عهده داشته و پس از ایشان نیز حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی این مسوولیت را به عهده گرفتند.

جبهه پایداری به جهت همین انتساب به آیت الله مصباح مورد توجه بوده و در انتخابات های مختلف هم تلاش کرده از جمله احزاب فعال باشد.

این جبهه در آخرین کنش سیاسی خود در انتخابات با لیست مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب حضور پیدا کرد که به واسطه پیروزی کامل این لیست انتخاباتی نمایندگان این جبهه نیز در مجلس حضور پیدا کردند.

در آخرین انتخابات مجمع عمومی این حزب بار دیگر صادق محصولی به عنوان دبیرکل این حزب انتخاب شد که گفت و گوی زیر جهت روشن شدن ابعاد مختلف نگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی تفصیلی با دبیرکل جبهه پایداری| محصولی: استراتژی ما وحدت با حفظ اصول است

گفت وگوی تفصیلی با دبیرکل جبهه پایداری| محصولی: استراتژی ما وحدت با حفظ اصول است